kolmapäev, 10. aprill 2013

Kõik mehed on sitapead! (vähemalt ilusad mehed)

(Vähemalt Mike Posner)

Istusime Kadiga rannas lamamistoolide peal, jõime just avatud pagariärist ostetud lattet ning sõime spinatistruudleid, mis olid isegi paremad kui Selveris.

Pisikesse kööktuppa jõudes võtsin kätte sülearvuti ning läksin rõdule, et magavat sõbrannat mitte häirida. Avasin YouTube'i ning kuulasin oma potentsiaalse tulevaste laste isa lugusid aina uuesti ja uuesti, õhates ning totaka naeratusega all ranna poole täispuhutavate neoonroheliste madratsitega siblivaid turiste jälgides.

Õhtul panin jalga pahkluu pealt seotavad musta värvi liiga kõrge kontsaga kingad, lühikese musta kleidi, mis tegi kummardamise täiesti võimatuks, võõpasin huuled punaseks ning üritasin oma pikki ja jonnakaid blonde kiharad kuidagigi soengusse seada.

Unustasin loomulikult arvestada sellega, et klubisse pidi põrgukuumusega kaks kilomeetrit jala kõndima.
Kui klubisse jõudsin, lõid mu jalad tuld välja ning ripsmetušš oli kõikjal mujal peale silmade. Hea töö, Kertu! Hea töö...

"Ma viin su täna koju!"
Vaatasin võpatades enda kõrvale, kuhu Mike Posner, kandik käes, oli potsatanud.
"Milleks? Ma elan siinsamas."
"Kadi juures, eks? Ma sõidan sealt nagunii mööda."

Loll ja noor, nagu ma tollal olin, ei tundnud ma tollal mehe-naise suhtedünaamikat, kus naised MITTE KUNAGI ei oota mehe järgi. Mitte kunagi. See on välistatud ning absoluutselt keelatud.


Ja nii ma istusin, lugesin üle oma varbaid... tühjendasin kokteiliklaase... pidasin maha väga sisukaid vestlusi härradega, kes keskendusid rohkem minu dekolteele kui minu arvamusele kõigist maailma asjadest.

"Me paneme kohe klubi kinni, oota mind rolleri juures," ütles minu pihast kinni haaranud Mike Posner, kui komberdasin alumisele korrusele vetsu ning surus oma magusa keele mulle kurku.
Meie esimene suudlus! Nii romantiline! Vetsutrepil koleda popmuusika saatel!

Istusin rollerile tema taha, haarasin temast kõvasti kinni ning palusin jumalat, et ma ei jääks invaliidiks, kui ta alkohoolsete jookide mõju all osavalt autodest mööda manööverdas - mm, paha poiss!

Ta parkis rolleri poe ette minu kodu juures ning jalutasime üle tee randa päikesetõusu vaatama.
Istusime rannatoolile, ta pani mulle käe ümber, suudles mind ning rääkisime pikalt ja laialt kõiksugustest asjadest.
"Tead, mida ma praegu hullult tahaks?" küsis Mike Posner mind tugevalt emmates.
"Mida siis?" Kujutasin juba ette abieluettepanekut rannas ning et ta palub mul juba täna tema ema korterisse sisse kolida.
"Ühte head blowjobi."

Wowowowowowow... see oli moment, kus romantiline sümfooniline muusika mu peas suure raksuga peatus ning mu kulm tõusis vist umbes kuklasse.
"Eee... mida?"
"Ära muretse, ma ei pea litsideks tüdrukuid, kes esimesel kohtingul suhu võtavad."

Okei, Mike Posner, ma vist praegu ei... ee... ma lähen vist koju magama. 





6 kommentaari:

  1. Hhahahha, kas sa mõtled seda juttu välja või on see päriselt ka juhtunud kõik ? :D

    VastaKustuta
  2. Ootan juba uut ;)

    VastaKustuta
  3. kas tuleb uusi osasid ka või ei ? ma ei viitsi enam iga päev tsekkata siia kas on või ei , vabandust :)

    VastaKustuta
  4. Kas siia tuleb veel mõni postitus või sellegaasi piirdus???

    VastaKustuta
  5. einohh, ekskjuus mii, ma ei teadnud, et keegi seda üldse lugeda tahab

    VastaKustuta